Пасажири поскаржилися міністру транспорту на потяг "Херсон-Київ"

Пасажири поскаржилися міністру транспорту на потяг "Херсон-Київ"

Невідповідність ціни та якості наданих послуг змусили пасажирів потяга 298 "Херсон-Київ" написати скаргу міністру транспорту України Володимиру Омеляну.

Пасажири двох вагонів нарікали на несправну систему вентиляції. Що ще спонукало людей написати колективну скаргу розповів один із пасажирів Валерій Гурківський:

Доброго ранку.

Їду 298 поїздом до Києва.

З 1 червня підвищили вартість проїзду, тепер квиток в купе коштує 421гривню. Но якість обслуговування стала гіршою. Так у 12 та 13 вагонах не працювала система вінтіляції. У вагонах було дуже жарко, душно. Люди до другої години ночі не спали, стояли біля відкритих вікон. У 12 вагоні вагітній жінці стало погано, на вимогу пасажирів бригадир поїзду пересилив її в інший вагон. До кінця поїздки лікаря так і не знайшли для надання медичної допомоги цій жінці.

У цих вагонах їде багато маленьких дітей, їм жарко, вони всю дорогу плачуть.

Пасажири написали жалобу до міністра та транспорту. Подивимося яке рішення прийме міністр.

Отак стає жити по новому.


Пасажири поскаржилися міністру транспорту на потяг "Херсон-Київ"

Добавить комментарий

Оставить комментарий